Vad har hänt?

Sorry för att jag inte bloggat men igår när jag hade tid över kraschade hela internet, annars har jag lite tid över.

I Söndags började jag att rida ut, en kvart senare och det var bäckmörkt och då hade såklart min kompis Olivia visat mig en hemsk skräckfilm som bankade in i skallen, så jag avslutade på volten.
I Måndags så har jag ingen aning vad Willow gjorde (!?) Eller kommer inte på just nu helt hjärnsläpp men troligen red jag ut eller så tömkördes hon. Igår Red jag och mamma ut och idag fick ponnyn vila och mamma hoppade på BRS. Imorgon ska mamma ta hand om Willow och så ska jag och några kompisar ha lite "Torsdags mys/tjejkväll".

För Övrigt så kan jag berätta att om någon hade ställt frågan "vem är du mest avis på just nu"
så hade svaret blivit min lillebror.
Fick ett sms från mormor, Axel har smakat sin första italienska pizza och deras hotell ligger nära spanska trappan.
Det är 32 grader varmt och över 20 grader på natten.
Haha, kul för mig att sitta här hemma och vänta på vintern när Axel är i Rom (Ironi)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0