Dressyr

Igår plockade jag fram de blå lindorna och lånade ett schabrak från mamma och red dressyr. Ganska kort dressyrpass där jag lärde mig en bra övning för Willow och mig.
Alexandra var är för att ta hand om Alice lite så hon var snäll och fotade lite :) Tyvärr blev bilderna konstiga med blixt då vi hade dimma och suddiga utan blixt men hon filmade lite. Så nu undrar man varför jag inte visar bilderna, jo för Alexandra råkade cykla hem med kameran och Vewe glömde ta med den imorse till skolan...
Men imorgon ska jag få den, är nyfiken på filmen !

/Clara

Kommentarer
Postat av: Cicci med Floris

Hej! jag ska vara med på en träning för Bettan på måndagar :) undrar om du också ska det eller skulle vilja :) för det vore kul! <3

2011-09-02 @ 15:58:51
URL: http://ciscan.blogg.se/
Postat av: Clara

Beror på vilken tid det är!

/Clara

2011-09-03 @ 14:09:22
URL: http://claraelmq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0