Önska mig lycka till!

Blir förmodligen bloggning imorgon kväll, hela dan kommer att gå åt med tävlingen.
Willow har flätats och badats och jag har smört utrustning. Var för en gångs skull smart och skrev en komma ihåg lista som jag kan checka av imorgon.

Tänker ta tävlingen seriöst men inte som en tävling, tänker ta det som en träning, utbildning för mig och hästen och det är det ju.
Ska rida så bra det går och bara få erfarenhet, jag förväntar mig inget, missförstå mig inte.
Det är inte så att jag inte tror på Willow, utan det här är första tävlingen inför hästen, Willow tävlas inte varje helg precis, vi ska göra det bästa vi kan, mer kan vi inte göra men jag erkänner,
Det är alltid kul att få en plakett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0