Nytt!



Nu har vi varit på hööks, mamma fick sina grimskaft till stallgången och jag fick shoppa lite (*nöjd*)...
Pikeérna fanns bara i M och L och det är för stort , tydligen hade nån köpt upp alla i de mindre storlekarna men jag ska övertala mamma att beställa hem 2 st om jag betalar henne. Men det jag fick med mig var:
Marinblått schabrak, 169 kr
sweatshirt 299 kr
När man väl såg fleecarna i verkligheten så var de mindre snygga och den tröjan jag köpte skitsnygg!
Dressyrschabraket kommer matcha passa till mina lindor, och min nya tröja kommer passa till båda mina ridbyxor.
Det märks att man fotar med mobilen, som till exempel är schabraket djupt blå marin aktig, den ser smutsig ut på bilden när den ligger på mattan. Men typ samma färg som bild 1.
Vi kilade också in på IKEA och köpte lite saker men det var till grabbarna som fick lite mattor och bokhyllor, nu ska jag äta lite godis sen gå ut och rida min häst.

Kram Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0