Idag!

Idag red jag ut en liten runda, till stora vägen och tillbaka. Väldigt smidigt att ha hästarna hemme då allt går mycket fortare och smidigare. Willow var lite segare idag, hon har vart väldigt pigg de senaste dagarna men jag tror även att hon kan ha lite träningsvärk.
Ikväll blir det hoppträning på Skrefsta för Linda, min första hoppträning med Alice, jag är lite sprallig och nervös men det ska gå bra. Dessutom så rider jag Alice några dagar i veckan nu men jag misstänker att hon kommer bli taggad som f*n ikväll och jag får styra in i en vägg eller ngt (överdrift). Nej men jag tror det kommer gå bra, det känns så om jag går efter magkänslan, jag litar ofta på min magkänsla ofta har den haft rätt (?) Kameran är laddad så förhoppningsvis kan mamma filma lite, att fota i ridhus med min kamera är en superdålig ide så några filmer får vi allt hoppas på!
Nej nu ska jag snart äta lite mat sen bär det av till stallet, eller går ett par meter ner till stallet (...) *host*

Kram Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0