Gröna Lund

Yey, snart bär det av till Grönan!
Det här året måste jag få en svart "vagn" i Insane! Varje gång jag åkt Insane så vill jag ha den svarta "vagnen" men får alltid ngn av de andra... En gång skulle jag haft svart men då fick vi ta en gul istället av ngn andledning?
Men i år ska jag ha åkt den...
Jag vet inte om jag ska åka Twister, få se hur lång kö det är.
Däremot så ska jag åka fritt fall, då blir man stolt efter varje gång man åkt den.

Igår kväll kom den sista hästen till stallet och nu äre fullt! Han är väldigt stor (1.79 cm i mankhöjd) Så han fick ta den stora boxen som är ca 10.5 m2, de släppte ihop han och Masse imorse och det går super! De åt till och med ur samma hölåda, nu står masse och betar av gräset men Tompa äter upp allt hösilage!
Det är så trevligt folk vi har installade, väldigt roligt att vara i stallet!

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0