Glad!

Tuva fick med sig usb-minnet hem igår så kanske får jag lite bilder på Måndag?

Igår red jag Capitano, han är så himla trevlig!
Han är lite klurig att lista ut men han behöver knappt ngt stöd på tygeln och efter som vi red på bommar igår blev han väldigt stark och på fungerar det inte att dra i tyglarna, då blir han ännu starkare så man fick använda rösten mycket och då gick det bättre!
Nästa vecka ska Axel till Rom med mormor, det är hans födelsedagspresent från henne, så de ska till Rom hela helgen! Gud så härligt för honom...
Kommer ihåg när jag var 10, då fick jag också en resa i present men vi åkte på våren när jag skulle fylla 11, jag valde att resa till Paris! Vi blev ett litet tjejgäng, Mormor, mamma , moster Ala och Jag.
Roligast var att shoppa på Champs Elysé eller hur det nu stavas. Vi åkte upp i Eiffeltornet, besökte Louvren och Versailles nä jag hade så kul!
Så nu är det Axels tur, och då får jag rida istället för han, igen...

Snart ska jag iväg till ett "barnkalas", min lilla låtsaskusin fyller 1 år och vi ska till Mariefred och fira!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0