:)

Idag var jag med Johanna, Olivia, Fanny och Carro efter skolan, jag hade sjukt roligt!
Däremot skoldagen var öken, jag var vrålhungrig och längtade till lunchen on när det väl var lunch fick jag reda på att det var hamburgare (döden). Jag har inte ätit hamburgare på år, jag gillar inte brödet, köttet, grönsakerna och såsen i, det är så oehört vidrigt och huh! Så när ja skull testa att äta så höll jag på att spy, tänk dig att vara vegeterian och äta kött, typ som mig med hamburgare.
Tog en Knäcke macka och gick hungrig som bara den tills jag frågade en lärare om hon hade ngn frukt eller ngt, hon kollade i personalrummet och hittade ett äpple och päron.
Nu kolla rjag på film så herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0