Shoppinglista



Det här är det jag har tänkt leta efter i Anexet under Globen horse Show.
Hade lite svårt att bestämma om jag ville ha ett vitt schabrak eller ett Navy, fördelen med den mörka är den troligen går att matcha med huvan som hör till JW`s Union Jack schabraket (som bara måste bli mitt!)

Behöver även nya ridhandskar och hittade några snygga ridhandskar som heter Ladies Roeckgrip, de kostar ca 400 kr vilket jag inte orkar lägga ner på ridhanskar, Så jag hoppas att jag hittar några på REA. Andledningen till att jag behöver ridhandskar är att jag har en tendens att slarva bort ena handsken...
 
Om jag hittar ska jag även köpa ett GG schabrak i färgen titanium med matchande huva, får väl se om pengarna räcker...
Det jag inte får med mig hem får man väl önska i julklapp? 

Vill även försöka hitta den matchande huvan till mitt BR schabrak, tänkte köpa vita ridbyxor men kan antagligen inte hitta några i anexet då man måste prova (vilket tar åratal för mig), gör det hellre stressfritt på ngn ridsports affär här hemma.

Så, nu har jag en liten lista som jag ska leta efter.
Tyvärr kommer jag nog också få några impuls köp på andra saker vilket min plånbok kommer sura över, men ska försöka att hålla mig till listan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0