Eskadron + Hööks = Sant

Nu har hööks införskaffat ännu mera "märkes grejor",  det finns bland annat massor av snygga ridkläder från HV Polo, Soft up stigbyglar och nu finns det också dessa Eskadron skydd, såhär står det på deras hemsida:
"Skydd med en helt ny knäppning som lätt justeras för perfekt passform. Skyddet är ventilerat med nätmaterial. Insida i neoprene med andasfunktion."
Själv tycker jag att dom är skitsnygga! Skulle jag köpa nya skydd så skulle dessa hamna på listan, dock skulle jag fundera över om jag är villig att offra 998 kr för ett par framskydd och 699 kr för ett par bakskydd...
För Övrigt så gillar jag dem starkt till utseendet, men skulle gärna vilja veta hur de sitter och om de är bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0