Dressyr träningen


Träningen gick skit bra idag, kommer fotsätta att rida för tränaren om hon nu kan komma hit,
något som många tränare missat som jag gör typ ofrivilligt är att knipa åt med knäna, den här tränaren var på mig direkt! hon gav mig en super bra övning och började dessutom med att jag skulle ponnygaloppa runt i banan så jag får igång Willow, ingen lathet. Allt bara stämde idag!
Alla mina problem jag haft med Willow är resultat från min "knäknipning" (okej inte ALLA men flera).
När jag knipper åt med knäna så klämmer jag åt vid ryggen och när hon ska höja den så blir det obehagligt och istället sänker ryggen och blir hög i formen. Men att hon är väldigt bekväm är inte pga av det utan hon är lite bekväm i sig själv.
Mamma fotade några bilder med min kamera (som tar urkassa bilder) men filmade också, ni får se den ikväll.
Själv ska jag kolla lite på olika system kameror, är trött på min lilla digital som bara tar sämre och sämre bilder. Den tar bra närbilder som är stilla ex. en blomma, men så fort man ska fota i rörelse så suger den,
har ngn bra tips på objektiv och kameror, kan typ ingenting om sånt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0