Dålig på rubriker!

Jag red ju som sagt Alice igår på volten, eller snarare joggade lite eftersom hon lite smått förkyld fortfarande, red alltså henne inte svettig.

Jag travade i båda varven, la in volter övergångar och lite tempo växlingar. Kan meddela att damen var super pigg vilket resulterade att mycket av sakerna som står vid volten helt oläskiga i vanliga fall var du krokodiler...
Vårat hindermaterial var tydligen alligatorer, några hörn var pirayor och ibland var det kvicksand framför fötterna.
Men emellan åt blev hon fin, tog sedan lite galopper då jag stod i lätt sits och lät henne rulla på i några varv.

Jag lockade med Axel till stallet och bad han sedan att fota oss lite, han tog ca 80 bilder varav 10 var ganska fina!
Haha, sedan blev det några mindre vackra bilder på Alice som vi inte behöver gå in på...

Men jag är super nöjd!


Laddade upp bilderna lite snabbt, såg alltså inte vilka som var suddiga och vilka som var icke suddiga, beklagar alltså de suddiga bilderna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0