12. Min favoritgren

Min Favorit gren är absolut hoppningen!
Har inte tävlat fälttävlan men tror säkert att det kommer bli min favorit gren i framtiden.
Vad jag gillar med hoppningen är känslan över hindrerna, känslan av att flyga tillsammans med hästen.
Gillar även spänningen, tekniken och att det är lite action i hoppning, i dressyr ska allt vara så precis och perfekt, allt ska vara uttänkt in i minsta lilla detalj. Det kan bli väldigt sömningt och långtråkigt...
Har ni ngn favorit gren?







Bilder från min och Willow andra hopptävling, en pay`n`jump på Runsten för två år sedan,
då var Willow 5 år, tänk vad tiden går fort!


Kommentarer
Postat av: Emma

min favoritgren är fälttävlan! :D

2011-10-16 @ 12:25:33
URL: http://hoppningdressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0