Tisdag 29/11 Willow

Red ut vid kvart över tre rycket för att hinna ut medans det var ljust!
Lilla Willow var pigg och kry och travade på framåt på grusvägen tills vi vände och var ännu piggare på väg hem.
När jag tog in henne från hagen tyckte jag att hon tog kortare steg med höger framben men sen blev det normalt igen. Något skumt är det med henne, vad vet jag inte än.
Jag "invigde" kingsland ridbyxorna och så fick Willow låna Alice schabrak, eller rättare sagt mitt schabrak som jag köpt till Alice.
Imorgon är det hopplektion på BRS, då ska jag rida Alice. Troligen blir det lite mer markarbete för oss då hon nyss satts igång på allvar. Tänkte försöka slänga ihop en liten matchning imorgon men har ingen aning vad jag ska matcha till det nya schabraket. Det är ju i en speciell blå färg... Troligen blir det en grå polotröja och den beiga västen över, och mina gråa tretorn lite tråkigt sådär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0