Trött Tjej...

Hemma från Globen, 1-årskalas hos småkusinerna och Coop...
När vi kom till globen kan jag meddela att det var hur lite folk som helst, vi kunde gå runt utan att behöva trängas. Sedan märktes det när det närmade sig en paus, hela anexet fylldes av människor!
Men vad vi köpte var ellerfall:
Modernhorse softshell jacka, Modernhorse väst, Br schabrak, två Amigo täcken, Kingsland ridbyxor, Ridhandskar, pälsglans, Man borste m.m
Har nog glömt bort minst hälften av vad vi köpte... Kommer lägga ut lite bilder på några av sakerna senare.
Jag tror inte att jag köpte något av vad som fanns med på min inköpslista... Jag letade men hittade inga Glen Gordon schabrak, inga Union Jack schabrak men däremot olika luvor jag kunde tänka mig. Men mamma sa som vanligt att Alice inte behövde någon huva och sedan så blev det inga huvor... Men lite nöjd är man över sina köp, såg även massor av "kändisar" bla. Nellie Berntsson, Nicole och Sofie från PA 2, Några från PA 3, Min mamma såg Lisen Bratt Fredricson och Linda Heed.
Just nu är jag helt slutkörd! Måste ut och rida två hästar sedan ska jag hoppa i säng, ska först inviga mina nya ridbyxor, min nya väst och jackan! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0