Today

Min mamma ringde klockan 17.00 och bad mig ta in hästarna, hon skulle inte komma hem föräns tidigast 17.30.
Så det blev till att ta in hästarna i det vackra mörkret (*host*)!
Jag la även upp en outfit tidigare idag med billig utrustning, vad tyckte ni? Själv blev jag riktigt nöjd! Jag behövde välja mellan två stigbyglar men valde slutligen de svarta, de andra som var röda passade inte in med sin nyans.
Jag är ganska ny med det här att göra outfits men kanske kan man ta sig an en utmaning och göra några till? Jag kan testa att göra några till era hästar/sköthästar/medryttarhästar om ni nu vill :)
Nej, nu ska jag gosa lite mer med missen som sover bredvid mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0