Sandhamn

Har nu vart på Sandhamn och kollat på fina segelbåtar, lyssnat på musik som ett band spelade, shoppat lite och ätit glass!

Det har ju varit Gotland runt tävlingen, som nu har bytt till ngt sponsor namn med ÅF nånting...
Det fanns massor av fina båtar och blev facktiskt lite sugen på att segla själv... Synd att mormor och hennes man har sålt sin segelbåt.

Bandet som upträdde var verkligen superbra! Det var trevligt att sitta där och lyssna till musiken i skärgården och titta på fina båtar och drömma sig bort!

Eftersom jag glömde min kamera hemma så kan jag inte fota, men jag köpte iallafall
2 par linnen
en kjol
byxor.

Eller det var inte jag som betalade det var mormor.
Imorgon kommer Hedda ut, hon bor på grannön och det ska blir kul att ses efter ett år.
Vi ska grilla entricote (stavas det så?) i kväll men just nu är jag helt mätt efer Lördagsgodiset och glassen.

Hoppas ni alla har en lika härlig sommar som jag!

/Clara


Kommentarer
Postat av: Hedda

Ja! Ska bli jätte kul att ses, om Matilda är där så kan vi ju ses alla, och Karolina också :) <3

2011-07-10 @ 16:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0