Lyckad och Misslyckad dag

yep, igår var vi i stan med skolan. Vissa skulle åka skridskor i kungsträdgården och vi andra fick in princip göra vad vi ville. Så jag och Pirita gick runt och shoppade lite, jag fick även julklapps inhandlingen avklarad! Fick lite köp ångest efteråt men jag tror att min present/er är ganska lyckade så att jag kan koppla bort pengabrist tanken!
sen när det var dags för att äta lunch så letade jag efter ett torg som jag då inte visste namnet på men nu vet jag att det heter medborgarplatsen. Så vi letade runt hela gamla stan och gick till och med åt Nacka hållet men jag hittade inte det där dumma torget! Efter 1 och en halv timmes letande gick vi tillbaka med hungriga magar till Kungsträdgården...
Anledningen varför jag letade efter medborgar platsen var för att där finns en jättegod och hyffsat billig thai resturang! Där finns även en väldigt god glassaffär som säljer hemlagad glass! Men som sagt hittade vi inte medborgar platsen, och jag var även ute på helt fel håll!
Vi stannade kvar i stan efter vi hade slutat och åt på Mc Donald´s, sen sa vi hejdå och jag knallade iväg till min mammas jobb och i klippte mig i en salong i närheten av hennes arbetsplats.
Själv tyckte jag att det blev riktigt snyggt!
Före:
Efter:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0