Today...

Det regnade lite smått igår och nu inatt har det fryst på så det är en isbana ute! Tur att man har brodd för utan den hade jag inte klarat mig skinande ute. Jag skrittade lugnt ute tills jag kom til sjön, där hade det smält undan lite och där kunde jag jogga henne och arbeta lite. Jag red bara fram och så fick hon ha huvudet i en lite för hög form då hon har dålig framåtbjudning annars (vilket inte har märkts den senaste veckan) och jag bara vill att hon ska gå fram.
För övrigt så fotade jag Tuva och Falle när hon skrittade ut och så hade jag som sagt julpyntad stallet.

Kommentarer
Postat av: anonym

En liten fråga bara, vad har du för åsikt på skarpa bett och inspännings tyglar? Såg att i en av bilderna i förra inlägget använde ni en gummisnodd på Willow, varför?

2011-12-22 @ 22:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0