Förkyld...

Usch nu sitter man här och är förkyld! Faktiskt vinterns första förkylning så det är inte illa att man har lyckats hålla sig förkyldfri såhär länge!
Men det blir till att mocka och fixa i stallet och skippa ridningen. Willow får vila och min mamma ska tömköra Alice medans jag fixar allt annat. På Tisdag är det en liten möjlighet att jag får rida Alice på dressyrlektionen, Mamma hade någon sak på jobbet som hon kanske ville gå på.
Igår red jag ut i halvstormen på Willow, det var mer vind än regn men lite blöt blev man. Jag klädde på mig lager på lager och på med termobrallor. Under hjälmen hade jag en fleecehuva och runt halsen en tjock halsduk.
Haha, jag måste sett ut som att jag skulle ut till rymden! Men varm blev man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0