14/12-2011

Idag har jag mest slappat då jag varit lite halv seg med min förkylning. Imorgon blir det skola men jag behöver hålla ut tills Måndag och då har jag för mig att det är lov sen.
Jag hängde med på mammas hopplektion och jag kan meddela att det gick riktigt bra! Hon avslutade på en bana där lägsta hindret låg på 1 meter och det högsta säkert 1.25 ...
Man blev ju lite nervös där ifall de skulle kraschat in i ett hinder även om det nu är ganska låg risk för just det ekipaget...
Haha, ska det inte vara ombytta roller?
Har även fixat och trixat i bloggen idag om några har märkt det men jag tyckte inte det blev snyggt så jag tog snabbt bort det, någon som vet vad jag la till? Kan säga att det var i sidomenyn som en liten ledtråd...
Jag är inte helt nöjd med hur bloggen ser ut just nu, kan tycka att den kan bli lite tråkig och jag vet inte hur jag ska ändra den på ett bra sätt men just nu får den se ut så här, har inte tid att göra en ny header och ändra hela just nu. Kommer kanske göra en vinter design senare i vinter men jag vill gärna att det ska komma lite snö då, vad är en vinterdesign utan snöbilder?
Något annat jag har funderat över om jag skulle ha en bloggtävling men vad skulle jag lotta ut? Några idéer?
Aja, just nu är jag så trött så jag får väl säga godnatt och sov så sött! ♥
Lilla Speedy får en godnattpuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0