Nya hinder!

Igår red jag bomträning med Alice, Gud hästen är en pärla!
Det gick som ni förstår väldigt bra, jag var avslappnad hon var ospänd och allt flöt på!

Idag så red vi också över bommar och hoppade fem femtio. Först red jag Willow och som vanlig visar hon noll intresse inför hindrerna och bommarna. Så hon kändes väl okej.
Mamma red Alice först och travade över bomarna och hoppade en fem femtio här också, sedan fick jag rida lite.
Jag var väldigt spänd idag så efter att ha ridit lite med lite tränar hjälp från mamma blev hon jätte fin då fick jag också hoppa fem femtion. När jag hoppar Alice känner jag den där gnistan över inför hindret och bommarna, nästan så att man får hålla in hästen, hos Willow är den noll...

Sen så har jag gjort smoothies! Jag tog ett foto på dem men ni får se dom imorgon, jag kan avslöja att de var riktigt ljuva!
Imorgon börjar skolan igen men hoppas jag överlever Höst termine, 'suck'.

Kram Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0