Måste bara...

Måste bara berätta att Sanna var här och red Cutty idag! Igår red jag och hon ut en liten längre sväng i 1½ timma...
Men just idag hade hon men sig en sort trimmersax, svårt att förklara men den var superenkel att använda, 2 minuter och Willows man var tunn och fin, den blev kortare + att den ser ryckt ut! Försökte hitta en bild på (vi kan kalla den "saken") den där saken, finns tydligen att köpa på Hornbach men jag förstår mig inte på deras hemsida så jag hittade den inte. Saken är avsedd för hundar men fungerar utmärkt på hästars man! Tror att hon sa att den kostar 79 eller 69 kr, Som hittat! Har jag svängarna förbi Hornbach tar jag mig en check, jag rekomenderar den starkt, synd att jag inte vet vad saken heter... Ska fråga Sanna och kan då googla lite och kanske hitta en bild? :)


Imorgon ska jag ellerfall hjälpa till och fixa innan fälttävlan, fixa några funkis timmar!
Axel har ju fått en fraktur på handleden efter (enligt han) att ha försökt hoppa på en av ledarna på hockey lägret (typ 15årig kille) för att ledarna skulle stajla för några tjejer, vad tror ni han gör? Jo han missar och ramlar konstigt, armen svullnar upp och Akuten nästa! Så det är gips och bandage som gäller i 3 veckor...
Men jag tänkte att han kunde hänga med ändå! För det finns lite enklare arbete som man kan göra med en hand, och om jag hjälper till 5 timmar x 2 personer = 10 timmar fixade på en dag. Sedan ska vi hjälpa till på Fälttävlan och det ser jag fram emot, det är alltid lika roligt och då hänger även mamma med :)

Ha det gött!
Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0