Katt på rymmen!

Vart är speedy? Katten är försvunnen, hon är borta!
Och vart hittade vi lill skiten mån tro? Jo vi hade badrums fönstret liiiite öppet och såklart var det en flykt väg! Efter lite sökande i mörkret så hittade vi henne, sen ska vi ju fånga lillskruttan ...
Hon tyckte det var lajbans och skuttade omkring! Men katten börjar ju jaga, hon smyger sig fram och jag fick tag på henne när jag la ner ficklampan, och kastade pipmusen nån meter framför mig  skulle hon såklart döda den... Snabbt fick man ta upp henne och hålla fast henne för slingra sig ur ville hon gärna!
Hon får som sagt vänta och stanna inne tills hon lagt på sig mer, just nu när jag vägde henne imorse vägde hon 2 kilo.
Nu ligger hon och slickar tassar och förhoppnnigsvis så rymmer hon inte mer, men hon har redan fattat att det är en helt annan värld där ute! Så då måste hon upptäcka den, det är Big Nono!


Kram Clara


Kommentarer
Postat av: MORRIS :)

Låter gulligt :) själv är min katt 12 år o väger 7.3 kilo, han är lite av en tjockis, men en gullig tjockis ;)

2011-08-28 @ 08:37:25
URL: http://meegapixel.blogg.se/
Postat av: Clara

En liten katten Gustaf!

2011-08-28 @ 14:03:15
URL: http://claraelmq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0