Bloggen

Yep, jag kommer sluta blogga på den här bloggen en tid framöver. Anledningen är att Alice är avställd, Willow rullar på fram tills slutmätningen då ska hon också ställas av. Min kamera valde att gå sitt egna öde (...) och därav kan jag knappt ta några bilder. Snart börjar skolan och då ska jag försöka få ihop vardagen på en bra sätt.
För övrigt red jag Willow på fältet idag och hon var grymt pigg! Vissa tror mig inte men min lila plutthäst har varit enormt pigg de senaste veckorna, vem vet framåt bjudningen kanske är på G? :)
Men hon bockade omkring och jag koncentrerade mig på att sitta kvar.
Men nu kommer väl det här vara sista inlägget på den här bloggen, kommer jag tillbaka så har jag bestämt att börja blogga på en annan, men vad den ska heta avslöjar jag inte ;)
/CLARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0