Willow 26/11 -2011

Jag red samma runda med Willow som jag red med Alice, kan meddela att lilla skritt ponnyn var super pigg och hoppade runt lite här och där. Hon taktade på stället och hade svårt att bara skritta på långa tyglar.
Jag travade sedan och ville uppmuntra framåtbjudningen så jag brydde mig inte om ett dugg vart hon hade huvudet bara hon travade på framåt. Hon frustade nöjt och verkade njuta av vår lilla ridtur.
Jag tog en liten kort galopp i höger och vänster och sedan fick hon trava på och så skrittade jag av henne en lång bit.
Inne i stallet så strechade jag henne medans hon åt sin kvällmat men passade även på att muttra lite om hennes vackra täta tjocka vinterpäls... Man ser snart inte vart hon var rakad och vart hon var icke rakad...
Min lilla pälsboll♥
Så här såg hon ut efter förra årets skräckvinter, en stor pälsboll som sagt...
Foto: Tuva M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0