Alltid något som hindrar mig från att träna...

Igår hade jag tänkt cykla på motionscyklen en halvtimma eftersom pappa är på mig hela tiden att jag måste träna mer. Så jag klädde på mig träningskläder och väntade på att pappa skulle cykla färdigt, och vad tror ni händer då? Jo då går cykeln sönder och jag kan inte träna...
När jag väl tänker träna går något sönder eller så hindrar något annat mig. Då hade jag tänkt göra mitt sjukgympa program men då var klockan 23.30 och jag var för trött.
Man blir rätt ilsken av sig när saker hindrar än!

Kommentarer
Postat av: Tuva<3

det va säkert du som pajade cykeln så du slapp träna och sen skyllde du ifrån dig.... clara-style ;P

2011-11-27 @ 18:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0