Prioriteringar

Det gäller att prioritera saker här i livet, som i julklapp önskar jag mig mest pengar som ska gå till en kamera. Sedan ska det sparas och så ska jag köpa några fina hoppskydd till Alice, troligen blir de dom från Eskadron som jag tidigare har nämt.
Innan sommaren då jag fyller år räknar jag med att både fram och bakskydd ska vara mina. Och mitt i sommaren alldeles lägligt fyller jag år och då tänker jag nog önska mig en Charles Owen wellington classic hjälm + lite andra okända föremål jag inte har hunnit komma på. Blir till att prioritera vart min månadspeng ska gå till, ska försöka sommarjobba sen när jag får det så man tjänar in lite pengar. Men vet inte precis om man får sommarjobba när man är 13/14, tror att man måste vara minst 15 för det...
Jag får prioritera vad jag vill köpa mest och just nu är det en systemkamera.
Dagens fråga får därför bli: Vad använder ni er av för kamera (+objektiv)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0