Julförberedelser

Under dagen har jag julstädat och julbakat. Det blev några goda choshmallows, rockyroads, knäck och lakriskola. Mina favoriter är rockyroadsen och lakriskolan, det kan jag äta tills jag stupar...
Imorgon är det julafton, ska ni fira med era nära och kära? Själv så firar vi jul hemma och sedan kommer några från släkten hit. Imorgon ska jag även rida en julaftonsritt kl. 9.00 tillsammans med några andra från stallet. Oturligt nog har jag inget rött schabrak men jag själv får väl bära röda kläder så blir det lite juligt i ekipaget. Trodde hela tiden frams till igår att jag skulle rida Willow men tydligen så har Axel "snott" henne och ska själv rida henne, *morr*... Så jag får rida Alice, och inte ett enda rött schabrak där heller!
Nu har snön smält bort och det är bara is ute, så det blir ingen direkt "julig" jul, det hade varit trevligt med lite mer snö än vad det är ute. Dessutom så går det knappt att rida ute...
(Längtar tills det blir sådant väder...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0