3 December 2011

Usch, trots att man inte har någon tid att passa och trots att jag har sovmorgon vaknar jag ändå 8.30...
Jag är så grymt trött, känns som att man ska somna vilken sekund som helst!
Tyvärr så blev jag inte frisk över natten, lika seg och snörvlig som igår. För mig blir det ingen ridning idag...
Har även planer på att köpa lite begagnade schabrak på hästnet, men min kära mor verkar inte alltid förstå det där med begagnade schabrak som man kan skicka...
Haha, snygg sovställning... Min lilla katt gillar att sova på rygg...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig :')

2011-12-03 @ 13:55:39
Postat av: Linn Strelin

SV: Jovars, det var rätt så geggigt men det var lätt att göra rent benskydden :)

2011-12-03 @ 19:38:13
URL: http://ztreliin.blogg.se/
Postat av: fanny

söt.

2011-12-07 @ 11:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0