Snörvel host...

Usch och fy, jag är genom förkyld!  Igår hade jag ont i halsen men idag så är jag helt genom förkyld, näsan rinner, ögonen rinner, kliar i näsan och nyser hela tiden.
Åt ingen kvällsmat igår, va så trött och gick o la mig. Mamma kom in på kvällen och väckte mig, pillrade i mig en alvedon blandat med sylt som jag tuggade i mig (jag kan inte svälja värktabletter)och försökte få i mij vanilj youghurt men efter en sked var jag klar med den, drack lite vatten och somnade om. Kl halv två vaknade jag igen och fick gå och snyta mig, Speedy hade gått in till mig och lagt sig så jag råkade väcka henne... Sen vaknade jag igen men minns inte tiden, då sov Speedy och den här gången somnade jag om direkt.
Var helt borta när jag vaknade sen halv åtta, mådde skit ! Nu mår jag lite bättre men känner mig inte pigg och kry direkt, uh hatar att va´ förkyld!
Men jag har en bild jag kan visa er, mamma hade plockat en karl johan svamp imorse, den är skiiiit stor!Lite maskangripen men det skärs bort!
Också lite kantareller som vi fick av en av pappas kompisar, tydligen så gillar inte hans barn svamp så mycket.


Snörvliga hälsningar
Clara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0