Dålig updatering... minst sagt!

Jag har ju flyttat och vi ska byta operatör, så vi har inte haft något internet alls! Vi får det troligen på Måndag, då får vi också nya mobiler i familjen. Men jag har ju inte alls kunnat blogga men dessutom har man ju sommarlov så man får ta några dator lediga veckor ibland!  Då kan man ju undra hur jag kan blogga just nu? Jo för jag ska sova över hos Vewe (www.vewesblogg.blogg.se) och lånar hennes dator. Men när vi väl får internet så ska jag visa några bilder på konad designen vi gjorde på mina naglar igår hemma hos mig!
Hemma hos mig är det just nu fullt ös på kattungen! Jag kallar henne Speedan när hon verkligen öser loss! 
Vi döpte henne till Speedy Po Gonzales...    Po hette hon efter den där saken i teletubbies, dom som vi köpte henne av kallade henne Po. Så vi tyckte att hon kunde fortsätta få heta den fast man kan väl säga i mellannamn.
Men kattungen har väl sovit hos mig mest, när hon väl föredrar att sova hos Axel så tänker hon ändå fortsätta att väcka på på mornarna. 2 dagen vi hade henne ville hon kela halv fyra på morgonen, det ville inte jag...
Jag har tagit massor av bilder på henne så jag lovar att ni kan få en bildbomb om så önskas!

Ha det bra!
/Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0