Ändrade planer...

Jag skulle egentligen hjälp till inför fälttävlan idag men först åkte jag med till Pärlviken där vi fick hämta hindermaterial. Vi fick med oss 14 hinder stöd, 20 bommar och socker bitar.
Mina favorit stöd var ett par rosa med en guldkrona dit målad, dock var de väldigt tunga så det blev vanliga plast stöd och ett par lätta och bra metall stöd. Däremot fick jag de bommarna jag ville ha, eller de jag tyckte om ...
Tror vi tog ca 4 grön-gula,2 rosa plank med guldprickar, 3-4 röd vita, några lila-rosa bommar, och några turkos-vita. Vi tog även 2 rosa och 2 lila väldigt korta, kanske två meter långa bommar, perfekta för bom arbete!
Sedan fick jag ta gamla Min Häst tidningar, eller inte så gamla men jag har inte läst nån av dem så de nyaste av dem är från 2004/2005.
Imorgon ska vi inviga några av bommarna och ha bomträning, alla som står i stallet just nu är på!

Efter pärlviken begav vi oss till Skrefsta och snackade vad jag skulle göra, egentligen skulle jag och Julia H målat osv men eftersom det regnar går det inte. De andra jobben var gräva upp ogräs osv, så Linda som var ansvarig tyckte att jag kunde lägga timmarna på Fälttävlan, där nu mera min mamma är banchef i hoppningen. Då hjälper jag till både Lördagen och Söndagen hela dan.

Måste försöka fota alla bommar och hinderstöd men det får va en regnfri dag men
Nu ska jag läsa lite Min Häst tidningar!
/Clara


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice =)

2011-08-21 @ 10:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0