Sara Carlsson

Sara Carlsson har en blogg som jag besöker flera gånger om dagen.
Hon är en sån ambitös tjej som är så duktig på att rida och verkar vara så positiv hela tiden! Är jag ledsen går jag in på hennes blogg och läser och den muntrar upp mig på något sätt. Hur hon skriver och hur bloggen allmänt verkar det som att hon är så himla härligt positiv! Hade jag sett henne i verkligheten hade jag seriöst svimmat av (okej kanske inte svimmat men ändå...) Jag hade börjat stamma eller så hade jag inte vågat hälsa...
Hon är även riktigt riktigt grym på allt med utrustning att göra, hur hon matchar ihop till grymma outfits och hon verkar vara en riktigt driven tjej.
Har jag berättat att hon är grym på att fota också? Eller snarare allt som har med foto och design, hennes design har hon själv gjort och den är underbar<3 kika in på hennes blogg vettja så får ni se henes bilder och design.
Det är en tjej som aldrig skrivit något ont om någon, hon verkar köra sitt eget race utan att bry sig om vad andra tycker och det gillar jag starkt! Hon har två ponnyer som är så fina, den ena har som lite som en tilridningsponny och sedan hon köpte den till att den tyvärr råkade skada sig har hon tagit den till en helt annan nivå!
Sara är som en idol för mig, jag hoppas att jag blir en lika driven, underbar och positiv tjej som henne.
Hon är sig själv på bloggen och låtsas inte vara någon annan, hon är bara bäst!
Hoppas att det är okej att låna några bilder från hennes blogg...

Kommentarer
Postat av: fanny

ska kika in :)

2011-11-29 @ 13:59:21
URL: http://ourweekday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0