Bloggpaus

Jag kommer att ta en bloggpaus, hur länge vet jag inte men bloggen kommer att ligga ouppdaterad ganska ofta.
Jag kanske slänger in ett litet inlägg då och då men jag kan inte garantera att det blir ett varje dag.
Andledningen är att jag inte finner det roligt att blogga just nu, jag känner mig tvungen på nåt sätt vilket inte alls är så kul. När jag kommer tillbaka kommer jag fixa till och renovera hela bloggen, den ska få ny design och så ska jag fixa lite med koderna.

Hoppas ni förstår, ha det gott så länge!
Vi hörs!

/Clara


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hoppas du kommer tillbaka snart!

Har känt så ett tag jag med, men nu börjar det sakta komma tillbaka. (:

2011-11-03 @ 22:38:54
URL: http://eveningtimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0