schabrak


Jag är helt nerkärad i mitt BR schabrak, det är supersnyggt och priset är grymt!
Dessutom finns det i flera olika roliga färger.
Därför så har jag tänkt att köpa fler BR schabrak, de på bilden är jag sugen att köpa till Alice som jag kan använda i hoppning, det finns även huvor till. Jag är lite mer av en huvmänniska, jag tycker att man kan få ha det på hopptäving osv, men att ha det bara om man rider ett pass på volten är lite onödigt. Min mamma däremot är inget super stort fan av huvor.

Till Willow tänkte jag nog mer köpa




Det blåa fast i dressyr, och det gula. På bilden är inte det gula så snyggt men en tjej i stallet har det och det är supersnyggt!
Kan även tänka mig att köpa lindor till men tror inte jag väljer gula lindor, de blir bara jätte skitiga.
Har även kollat med TF om de kommer till Globen men nej, däremot kommer de till en hopptävling på BRS och då tänker jag samla upp de sista av funkistimmarna och samtidigt köpa lite schabrak ;)
Får även spara pengar till globen, men jag ska ha månadspeng för förra månaden och den här månaden, mamma är dessutom skyldig mig 300 spänn så jag har väl lite money tills globen och då har jag tänkt köpa

JW union jack schabraket, det kostar ca 600 om man köper det i en butik men där vi stod förut köpte en tjej det för 400 på Globen anexet och jag köper det om det är lite prissänkt och om jag har pengar kvar...

Kommentarer
Postat av: Amelie

Schabrak är sååå kul att köpa, älskar JW! :D

2011-09-15 @ 17:28:35
URL: http://ourhorses.blogg.se/
Postat av: Clara

Ja gud ja! :D

2011-09-15 @ 22:20:17
URL: http://claraelmq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0