Dressyr lektion

Willow var så himla underbar att rida, pigg framåt, fin i formen, hon bara ville arbeta!
Funderar på att vara med i KM i dressyr, bara för erfarenheten och dessutom behöver Willow ut och tävla mer.
Måste väl även passa på och tävla innan det där nya dumma licens systemet börjar gälla...

Jag red mycket tempo växlingar, volter, noga hörnpasseringar och ha koll på bogar.
Mycket skänkelvikningar och jobbade på att få henne inom ramen, tänkte försöka att få mamma fota lite men kan meddela att det är bäcksvart ute och även om voltbelysningen är på så kan inte min kamera fota i mörkret så bra.
Annars så kommer jag nog hjälpa till och fota Sanna lite imorgon mot att hon fotar mig när hon har tagit hand om Cutty.

Känner mig taggad inför imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0