Uteritt

Det var verkligen strålande väder idag så jag passade på att rida ut en lång runda.
Skrittade på tills vi kom till ett dike som knappt är 75 cm brett men med lite lera i och då tog det stopp...
Jag fick bara inte över henne så efter en kvarts om och men så bestämde jag mig för att hoppa av och gå över, då tvekade Willow inte det minsta utan tog ett rejält språng över och så var vi över.

Jag stiger hellre av och kommer över diket än att bli tvungen att skritta hem, känns om att jag vann mer på det och annars som att jag hade förlorat. Sedan kom vi ut på grusvägarna och passade på att ta grusvägen som går bredvid sjön, det är verkligen trevligt när sjön är så vacker och alla gula löv kantar vägen, En härlig känsla helt enkelt!

Galopperade sedan hela vägen hem, hon frustade och tog i, tror att även hon tyckte det var härligt!

Hade verkligen en härlig ritt!




Willow Efter och Före uteritten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0