Svar på Kommentar

Kommentarer
Postat av:

Har inte du skrivit att willow inte hoppar bra. tycker att hon ser jätte fin ut jag. hoppar mur och vattenmatta osv.

2011-10-14 @ 17:39:06


Jag har väl inte tänkt på alla olika problem som finns inom hoppningen men Willow har en tendens att tappa framåt bjudningen, hon har ändå en ganska bra hopp teknik. För övrigt så är hon inte alls tittig på hinder och när vi är ute och hoppar terräng så tänder hon lite, då är det verkligen jätte roligt! Sen är jag ju van att hoppa Alice som är lite piggare och hetare, man glömmer väl bort att man inte ska jämnföra de två, då de är verkligen två helt olika individer!

Annars när jag ser på filmklippet så är jag nöjd, just då när jag satt på ryggen och hoppade så tyckte jag att hon var seg, men ärlig talat så var hon mycket piggare nu när jag ser på filmen...
Jag får inte heller glömma bort att hon är som en unghäst då hon ligger 1 år efter i utbildningen (hon gick med föl ett år) men Willow är ingen speed ponny, men jag finner många utmaningar med henne som gör det roligare med min ridning och hennes utbildning.


Willow när mamma rider <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0