Rådjur


Cyklade hem från Brantbrink efter att ha sprungit Falkbergs loppet, 5,5 km som jag sprang på 45 minuter med långa gå sträckor...
Usch! Just nu är jag bara helt slut och det sämsta jag nu för övrigt kan finna med ridningen är att man får absolut ingen kondition! Eftersom jag rider ofta och använder magmusklerna så kan jag meddela att man är på väg att få 4-pack hehe...
Men jag är även för lat för att orka dra iväg och springa och träna men är verkligen nöjd med min insats!

Cyklade som sagt hem och på flygfältet så jag två rådjur beta, tog en bild med mobil kameran (om ni undrar varför kvaliten är så kass) och dom märkte mig inte alls förräns jag cyklade iväg, då var de snabba att röra på sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0