HV polo + Hööks = Sant

På Globen Horse Show tänker jag shoppa lite hästutrustning men har jag pengar över försöker jag givetvis köpa lite till mig själv om jag hittar ngt. Sedan är julen nära och då ska jag önska mig lite saker i julklapp och sen får jag spara lite själv från mkin månadspeng då jag fyller år mitt i sommaren.
Något som jag gärna hade köpt just nu eftersom den på värsta rea priset är denna tröja från HV polo
Så himla underbar! Just nu har hööks REA på några HV polo grejer men alla hööks butiker säljer inte HV polo, så jag lär nog får beställa hem om jag hade köpt den, vilket jag tyvärr inte kommer göra eftersom jag sparat till Globen Horse Show.
Men 299 kr är den ner sänkt till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0