Dressyr

Yep, idag är man inte så taggad för en dressyrlektion, jag har väl blivit lite sö med ridningen när man rider själv, det blir ju lätt så. Men det är bra med en reminder så att man får tips och hjälp, får se hur hon är att rida för, litar på Linn som tar hit henne så jag tror hon är ganska bra :)
Själv har en ett blåmärke på låret som gör as ont, ramlade såklart när jag skullehämta skottkärran och fick handtaget in i låret, blev så himla förbannad så jag ringde mamma och muttrade ohörbara saker till henne att kärran inte borde på leva osv... (Vet, barnunge man är...)
Mamma ska till IKEA och inhandla lite grejor i eftermiddag då får jag ta och rida ut med Alice Sprallis, hon har varit varm i ena bakbenet så hon fick ut och ledas igår, så jag ska jogga henne lite.
Min lilla gris häst har slarvat bort min läder grimma (!), pappa tog morgonfodringen en dag och satt på lädergrimman på Willow, när hon skulle in var grimman inte på. Så mamma letade i lilla hagen och jag letade i stora sommarhagen utan lycka, ska leta igen men man vet inte vart man kan hitta den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0