Frågstund!

Här är Videon! Tyvärr så ville inte sidan som jag först skulle lägga upp den på samarbeta
så det fick bli gamla hederliga youtube...
Fick även in en fråga efter jag gjort videon igår så jag kunde inte svara på den där men jag kan svara på den lite snabbt.
Johanna undrar...
1. Vilka bett har Alice och Willow? 2. Vilket sorts träns använder du mest? :D <3
1. Alice och Willow båda två varsitt happy mouth bett (rakt), sedan har Alice vanliga tredelade med lösa ringar.
Willow har även ett tre delat med fasta ringar och tre delat med lösa ringar på hopptränset.
Sedan har hon ett lite speciellt bett på dressyrtränset, namnet kan jag inte men det är lite koppar/brons färgat med fasta ringar.
De har alltså ganska mjuka bett, inte direkt skarpa...
2. Jag försöker använda alla mina träns (4 stycken) så ofta som möjligt. Jag vill att de ska få rida på olika bett ofta och då sitter de olika betten på olika träns så det blir till att jag använder hopptränset en dag, nästa happy mouth bett tränset (de har inget direkt namn...) och sedan ett annat träns etc.
Det är väldigt bra att rida på och variera betten man rider på, man ska helst inte rida på ett enda bett varje dag åren ut.

Så, nu är alla frågorna avklarade!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fett kul med video men du måste prata högre. Man måste liksom anstränga sig för att höra dig även om man har högsta volym// Johanna

2011-11-28 @ 10:18:29
Postat av: Clara

Johanna- Ok! Ljudet var först jätte bra men jag måste ha råkat paja det när filmen muppade ur...

2011-11-28 @ 11:43:24
URL: http://claraelmq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0