Packa och sen till...

Nu ska jag packa lite inför imorgon, jag ska ut till skärgården till min mormor.

Mamma ska sen plocka upp mig och Axel vid Tullinge stn och vi åker ut till marken och har lite glass party!
Har inte sett Willan på nån dag så nu innan jag åker så får jag ta och rykta henne!

Ett träns som jag verkligen vill ha för tillfället är detta! Man kan köpa det på hööks för 429 kr. Tyvärr måste jag spara mina slantar till Globem Horse Show, eller måste och måste men jag vill få med mig lite pengar i plånboken och med mig några kassar. Om jag har tid att göra ett inlägg ikväll så kan jag visa min såkallade ''inköpslista''
till Globen i November! Tyvärr är den ganska dyr...
Puss på er!
Kram Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0