Tråkigt väder!

Sitter nu i mormors hus i skärgården och det spöregnar! Har kollat vädret timme för timme och det verkar som om det blir en tråkig dag ''/ . Jag kommer vara här i skärgården i minst två veckor så tyvärr kunde jag inte göra min inköpslista som en bild som jag hade tänkt så jag skriver upp det istället nu :)
Det blir nog inga bilder eftersom jag vill inte spara bilder på mormors laptop, vill ju inte paja minnet...

* swarowski pannband, Silver tror jag
*JW schabrak med engelska flaggan, kär i detta schabrak
* matchande lindor, blåa och röda gärna schökemöle, men får se om jag har råd...
* Huva som matchar schabraket? Det här är bara kanske...
* Ridbyxor, får se vad jag hittar
* Julklapp till mamma, axel, Willow, Alice. Eric och pappa får väl ngt annat...

Detta är vad jag vill köpa men det kan ju komma lite spontan köp med :)
Nu kan man väl sig undra vrf jag skriver det här mitt i sommaren när Globen horse show är i slutet av November... Men jag måste verkligen spara pengar...

Nästa år har mamma lovat  mig att jag får åka ner till Skåne med en
kompis och se Falsterbo horse show! Min farmor och faster bor där nere så vi får nog bo hos dom, har inte prtat med dem ännu men jag är nog självklart att vi får bo där. Faster Bea brukar fota på Falsterbo så lite häst intresserade är de endå.

Det blir ingen bra uppdatering nu, när det är fint väder så har jag lite aktiviteter,
hoppa studsmatta, ta en tur med lilla båten, bada i havet, bada bastu, bada bubbelbad, gå en runda i skogen, hälsa på grannarna, vara med kompisar där vi har ännu fler aktiviteter!
Tyvärr så åkte min kompis Hedda hem samma dag som jag åkte ut , tråkigt men hon ska till Frankrike så kul för henne :) Har själv vart i Frankrike, det är super fint där!
Men hon kommer ut igen så jag kan vara med henne i en vecka.

Puss o kram !
Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0