Man måste bara älska Sandhamn!

Tjoo! Idag åkte vi till Sandhamn för att äta lunch på värdshusets uteservering.
Jag älskar räkor och aioli, så man måste inte ha en hjärna för att förstå vad jag beställde...
Jag gillar värdshusets mat, den är super god, lite halv dyr men jätte god!
På vintrarna brukar vi äta julbord där ca den tredje advent. Ett tips om du vill äta super god mat i vacker omgivning, åk till Sandhamn, man måste bara älska det!
Jag gillar Sandhamn som ni säkert förstår, det är som en liten stad frusen i tiden.
Det är massor av gamla söta hus, massor av fina båtar, trevligt folk och bara underbart!
Jag frågar er läsare, har ni vart på Sandhamn?

Imorgon får vi gäster, min mammas kusiner emd sina familjer och min mammas moster, så jag kommer nog inte hinna blogga så jag fixar några tidsinställda inlägg under dagen, en till sak,
Ni behöver inte vara rädda för att kommentera, jag bits Inte :)

Hoppas ni har haft en lika trevlig och underbar dag som jag!
/Clara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0