Nyårslöften

Förra årets nyårslöfte var att sluta äta så mycker godis och lägga de pengarna på annat. Jag tycker att jag har lyckats ganska bra med det! Inga rundor till centrum på skolans raster och jag sparar säkert en hundralapp på tvåmånader! Man tror inte att man lägger så mycket pengar på godis som kostar ca 3 kr st men i slutändan så flyger pengarna iväg!
Jag har dessutom slutat att vara så onyttig av mig, bara godis på Lördagar och ibland så skippar jag godis på Lördagar. Jag har knappt tid att poppa popcorn längre i min Big Popper på helgen så jag poppar kanske bara två skålar popcorn på två månader! En enorm förbättring för mig som poppade varenda helg förut!
Här är mina nya nyårslöften:
*Komma igång med min träning. Springa minst 3km 3 gr/vecka samt ett styrketräningspass därefter.
*Få stadiga rundor i 90 cm klasser på Alice och sedan vandra upp till 100 cm och få snygga rundor där.
*Få godkända resultat i LC/LB klasser på Willow.
*Smörja utrustningen minst 1 gång/vecka.
*Få grymma betyg! Försöka få minst ett C i varje ämne! Men satsar självklart mot ett A!
*Lära mig att äta mer grönsaker...
Vad har ni för löften?
Fotograf: Tuva M

Kommentarer
Postat av: Emma

Mina nyårslöften är:

Inte äta onyttiga saker

Börja träna mera

Bli duktig i skolan

:)

2012-01-02 @ 00:37:32
URL: http://hoppningdressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0